woensdag 10 juni 2009

17 oktober 2009 - quiltdag (N-B)

We zijn druk bezig geweest met het prikken van een datum voor de quiltdag in oktober.
We hebben een leuke locatie gevonden in Helmond, maar hier was alleen 17 oktober een optie. Toch hopen we op een gezellige opkomst, we hebben een leuke dag in de planning!
Naast bijvoorbeeld de show & tell kun je een leuke quiltverrassing verwachten.
Ook vergeten we de inwendige mens niet, we zorgen voor een hapje en een drankje.
De kosten voor deze dag zijn € 12,50.

Wil je graag komen geef je dan op door te emailen naar fonkelquiltgroep@gmail.com
Je ontvangt dan een email met verdere informatie.

Groetjes Sabine & Marja

2 opmerkingen:

  1. Sabine, jullie zijn goed bezig met het regelen van een quiltdag. Ik moet het nog even bekijken of ik kom, ik had me ook al opgegeven voor de QK-dag in Vreeland en heb in die tijd ook nog wat andere afspraken staan. Ik heb die zaterdag wel vrij gehouden. Je hoort nog van me.

    BeantwoordenVerwijderen