zondag 26 juli 2009

Sweet 28

Het is mijn verjaardag vandaag!

Om dit te vieren zijn we gisteren naar Cafe-restaurant Toff gegaan.
We komen daar geregeld. Als verrassing hadden ze een tafel compleet versierd :-)


De avond werd om 00.00 uur afgesloten met gezang & mini-vuurwerk... Keileuk!














Vanochtend heeft mijn lief een liedje voor me gezongen terwijl hij gitaar speelde. Het was een spoedcursus, maar het klonk super! Ook kreeg ik mijn cadeautje van hem...
Mooi he?!


It's my birthday today!

Yesterday we went out for dinner to celebrate it. We went to our favourite place. As a surprise they decorated our table :-) The evening ended at 00.00 with happy birthday songs and tiny fireworks... It was great!


This morning my hubby surprised me with a song and playing at his guitar. It sounded great. He also gave me my present. It's it lovely?!

7 opmerkingen:

  1. Van Harte gefeliciteerd en nog vele fijne jaren erbij groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van hart, hoor! Leuke avond heb je gehad zo te zien. En een zingende DH aan je bed is ook nooit weg en dan nog zo'n mooi cadeautje, jouw dag kan niet meer stuk. Veel plezier hè vandaag!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele dikke vette proficiat hoor en nog hee............llll veel jaartjes er bij. De foto's geven aan dat je een hele gezellig avond hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd !! wat een lief cadeautje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sabine,
    Van Harte gefeliciteerd. En nog heel veel gezonde (quilt)jaren erbij.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Birthday, Sabine!
    I read your post on Pat Sloan's Yahoo Group, and I just had to come by your blog and send you special birthday greetings! I wish that I could send you a special birthday cake tote!

    I hope your special day, and the year to come, are filled with many blessings for you and your family!

    Carol in Fair Oaks, CA USA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was op vakantie, maar alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen