maandag 3 augustus 2009

Post!!!

Terwijl ik voor het werk in Zierikzee was, kreeg ik van mijn hubby te horen dat er een grote doos was bezorgd... een semi-verjaardagscadeau?! :-)

Eenmaal thuis moest ik snel kijken en ja hoor.... ik kan weer vooruit:
Alle patronen en Hoffman stof voor de Back On The Farm quilt.


While I was in Zierikzee for work, my hubby told me a large parcel arrived... A belated present perhaps?!

Once at home I checked it as soon as possible and yes indeed, I can keep myself occupied (as always): all patterns and original Hoffman fabrics for the Back On The Farm quilt.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe deze quilt gaat worden hoor! Heerlijk hè, zo'n pakket bij de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat het binnen is! Toch wel redelijk snel al. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!
    Marja-Brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat ben je een bofkont, hij is super! Je bent ook heerlijk verwend met je verjaardag -terrecht- en die foto's zijn ook zo leuk, nog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen