zaterdag 14 november 2009

Kerst-workshop

Bent u ook al zo in de kerststemming? Bij mij begint het al rond juli te kriebelen, dan zie ik de eerste kerststoffen en kerstpatronen voorbij flitsen in mijn email en dan MOET ik kijken.
Ik ben dan ook wel te porren voor een kerstworkshop. Voor november had ik er 2 in de planning staan. 1 ervan (bij Anja van VHZ) ging helaas op het laatste moment niet door.

De andere was na een lange dienst, maar enorm leuk & aan te bevelen. Deze was bij Jacqueline van The Logcabin. We waren met een leuk groepje van zes personen (Jacq. meegeteld).
Marja en haar zus waren er ook bij. Ze waren al druk bezig toen ik arriveerde.


Je kon zelf uitkiezen waar je mee aan de slag wilde... Ik ben meer van het werken met de machine, als met de hand, dus dat had natuurlijk mijn voorkeur. Uiteindelijk heb ik 2 projecten gekozen. Een mozaïek werkje om 2 blokken te maken, van een kerstboom en een kerstklok. De boom sprak mij meer aan dan de klok, dus de boom is af (geplakt).
Toen ben ik nog even aan het tweede projectje begonnen, maar dat is nog lang niet af, dus plaats ik maar een voorbeeld van bij Jacqueline... Aan de andere kant was een nog leukere stitchery.


When it's July, I already get in the mood for Christmas. I get inspired by wonderful christmasfabrics and patterns that pop up in my email. So I also enjoy Christmas-themed workshops. I went to one in Hillensberg at The Logcabin after work and worked on 2 projects. The stitchery in the globe is the example from Jacqueline. Mine isn't ready yet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten