woensdag 17 februari 2010

Time flies...

Zoals beloofd, al snel een nieuw bericht. Weer is een drukke week voorbij gevlogen...

Afgelopen vrijdag (12-2) was het allereerst natuurlijk quiltbee in de Fonkel. De ochtend viel samen met de Quilt- en Patchworkbeurs in Rijswijk, dus had ik me al ingesteld op een lagere opkomst. Uiteindelijk hebben we toch nog tafels erbij gezet, want het was een hele club.
Waarschijnlijk gingen deze dames toch zaterdag of zondag "pas"... I.v.m. mijn werk en carnavalsverplichtingen kon ik zelf niet gaan... volgende keer beter.






Tijdens de bee zagen we veel basisschool kinderen voorbij komen om carnaval te vieren, dus ik viel niet helemaal uit de toon met mijn bijtjes-haarband. Sowieso wel toepasselijk voor een Bee toch? :-)

Er waren al een aantal dames met affe blokken voor de goede doelen, zoals Verdana, maar ook voor KIKA. Alle blokken zamel ik in, om ze t.z.t. op te sturen naar/ af te geven bij de officiele verzamelpunten. Ook heb ik 2 tops mee gekregen voor Little Quilts Of Love.



Zaterdag begon voor mij echt het carnaval, maar dan in mijn krijtstreep-pak als Dame van de Raad... uiteraard bij CV de Spekzullekes.



Zondag was het valentijnsdag :-). Van mijn peetomen had ik jummie chocolade gekregen... en hubbie was natuurlijk EXTRA lief :-)


Carnaval ging gewoon door en was het Speksation (Sensation ala Spekzullekes) en mocht ik in mijn "summer" outfit. Ik had het samen gekocht met Ingrid, maar helaas voelde zij zich niet lekker, dus was ik het enige dames-bijtje...


Inmiddels zit carnaval er weer op, de kinderactiviteiten die ik (mede-)organiseerde zitten er weer op, dus het is tijd voor de evaluatie, afronding van de administratie en gewoon weer tijd om te werken en als ik een gaatje tijd heb om te quilten. Ik heb zoveel ideetjes in mijn hoofd zitten... Dus nog genoeg te doen de komende tijd.
Tot binnenkort maar weer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten