woensdag 21 april 2010

Foto's

Omdat het laatste bericht al zo lang geleden is en ik toch behoorlijk wat foto's heb gemaakt met de gedachte om deze op mijn blog te zetten, komen ze nu snel. Ik ben toe aan vakantie denk ik, ik voel me een beetje bleh, ben ook wat grieperig, maar gelukkig doet even wandelen in de zon wonderen... De tuin wordt ook met de dag kleurrijker :-)

Hierbij eerst wat foto's van de quiltbee op 9 april, dit was tevens de eerste verwenochtend bij de Fonkel, dus hadden we de mogelijkheid om het quilten en quiltblokken voor goede doelen onder de aandacht te brengen:








Er was weer veel te bewonderen voor iedereen. Antoinette had ook nog aan mij gedacht.
Helemaal haar stijl met kantjes en bling bling :-)


De tuin rond Pasen... was een mooi moment om de tuin op orde te brengen. Ik hoop echt dat de Magnolia ook nog bloemen gaat krijgen... Wel motivatie om mijn magnolia-quilt af te maken ook!



Het Gebroken Hartje plantje en voorlopig nog het meest realistische varken in onze tuin....
Ik heb thuis nog gewerkt aan het quiltje met borduursel voor mijn vriendin uit de UK. Het is inmiddels af, maar zal er nog geen foto van de AFFO plaatsen. Eerst haar reactie maar eens afwachten! Was wel meteen weer "gewond", zoals wel vaker knip ik in mijn hand en dan bloedt het, dus toch maar even een pleister erop. Ik bespaar jullie de foto van mijn hechtingen op mijn rug maar :-) (Nee, niet ook in mijn rug geknipt, de huisarts had een moedervlek weggesneden...)



Foto's van de extra bee op 16 april ivm wederom de verwen-ochtend in de Fonkel.
Toen lekker de hele tijd beneden gezeten, ipv naar boven en beneden rennen. Het was een stuk gezelliger, en er zijn nog steeds blokken gemaakt. We werkten met machines van de naailes.



En de lente is ook toegeslagen bij Dierenrijk, daar zijn we met het mooie weer afgelopen zondag geweest. Veel mooie dieren gezien, vooral ook weer de jonkies :-)


Zien jullie de baby-kameel ervoor?! Knuffelende ijsberen...


Mama everzwijn met haar biggetjes en een prachtige tijger die aan het zonnenbaden is.


Manlief is goede vriendjes geworden met de pelikaan, maar het blijft een katten-fan :-)
Tot slot het laatste nieuwe kaartje van de definitieve aanmeldingen voor de quiltdag op 9 oktober in Helmond.


We hebben al van 75 enthousiaste personen de aanbetaling mogen ontvangen, dus voor hen staat de plek vast!

Wie weet tot binnenkort... op een bee, zondag op de beurs in Veldhoven, of een andere keer.
In ieder geval fijne, zonnige dagen gewenst!

1 opmerking: