zondag 6 oktober 2013

Ik weet niet wat het is, maar internet doet niet helemaal wat ik wil en als internet het doet, dan doet blogger niet helemaal wat ik wil, dus dat is niet zo handig.
Ik wilde de data van de quiltbees aanpassen, want de bee op 25 oktober komt te vervallen. Dus is er bee op 11 oktober (dag voor de quiltdag) en daarna weer op 15 november... Pas het dus even aan in je agenda, mocht je willen komen :-)

Gelukkig lukte het afgelopen vrijdag wel om nog een aantal sponsors toe te voegen aan het lijstje (inmiddels eigenlijk al een hele waslijst ipv lijstje :-)) van sponsors van 2013.

De sponsors wil ik ook nog even hier vermelden, zoals ik ook bij de andere sponsors al heb gedaan :-)

 




 

Het is overduidelijk dat het deze keer een jubileumjaar is met al de sponsors en de leuke dingen die dit jaar in de verassingstasjes zitten... Ja inderdaad, ze zitten er al in! Dankzij veel hulp uiteraard!
Hier zie je een voor en na foto :-)
 

Het zijn speciale tassen dit jaar als in "omhulsel" en als in "inhoud", dus ik denk dat de deelnemers er wel blij mee zullen zijn. Over 6 nachtjes is het al zo ver!

Manlief heeft speciaal een nieuw objectief (nieuwe cameralens) aangeschaft, dus de foto's zullen voor zich gaan spreken. Natuurlijk moet de lens wel uitgebreid getest worden, zodat hij er goed mee vooruit kan. Dus we zijn dit weekend ook nog even naar Dierenrijk geweest, om de pasgeboren wilde zwijntjes te fotograferen....


en we kwamen ook nog een ander dier tegen... Je raakt er al van in Halloweensferen... Erg groot vergeleken met de gemiddelde spin :-)

 

Tot snel ;-)

1 opmerking: