vrijdag 19 september 2014

lunchwensen en opdrachtje voor de deelnemers aan de Quiltdag Helmond

Lieve allemaal,

Over 3 weekjes is het al zover, de Quiltdag in Helmond. Een gezellige, maar ook drukke dag, dus daar hoort ook een goede lunch bij….
Ook dit jaar hebben jullie weer wat keuzes voor de lunch J

Als eerste kun je kiezen uit de welbekende tomatensoep (met balletjes) of de champignonsoep (geschikt voor vegetariërs) of voor als je geen soep-liefhebber bent, het Brabantse worstenbroodje.
Als tweede kun je kiezen uit een wit broodje (zonder boter) met een kroket, een wit broodje (zonder boter) met een gehaktbal uit de frituur of een wit broodje (zonder boter) met een kaassoufflé.

Mocht hierna je honger nog niet gestild zijn, dan kun je tegen zeer gunstige prijzen nog broodjes, snacks of andere dingen bestellen bij de bar van de Fonkel. Bij inlevering van de drank-consumptiebonnen kun je 3 keer een drankje (koffie/ thee/ fris) halen bij de bar, en tegen betaling bij de bar uiteraard nog meer drankjes.

Vanuit de Fonkel is het niet toegestaan om eigen eten en/ of drinken mee te nemen. Ik hoop op jullie begrip hiervoor. De consumptieprijzen bij de Fonkel zijn gelukkig zeer betaalbaar.

Graag hoor ik uiterlijk vrijdag 26 september wat je lunchwensen (welk “voorgerecht” en welk broodje) zijn. Ook hiervoor geldt, als je het voor meerdere personen doorgeeft, geef het dan aub per persoon (met naam) door. Dan komt het namelijk helemaal goed J

Mocht je, ná mijn mail van 11 september, nog niet hebben doorgegeven welke workshops je wilt volgen/ welke pakketjes je wilt bestellen, laat het me dan z.s.m. weten, want wellicht kunnen de aanwezige winkels er dan nog rekening mee houden! (Als je alleen gereageerd hebt op de eerste mail van 28 augustus, dan telt dit nog niet!)

Verder, zoals ik al eerder had gemaild, nodig ik jullie uit om een hele mooie naambadge te maken, want ook dit jaar zijn er weer mooie prijzen te winnen!

In tegenstelling tot de afgelopen jaren vraag ik jullie niet om dit jaar een siggie te maken. Ik vraag jullie wel iets anders… Wat misschien ook wat werk en zeker wat voorbereiding vraagt!

Ik wil vragen of iedereen een duidelijke pasfoto/ portretfoto van zichzelf meeneemt (van maximaal 5 cm breed en 6 cm hoog) en een duidelijke foto van haar favoriete zelfgemaakte quilt(je) (eveneens van maximaal 5 cm breed en 6 cm hoog). Deze 2 losse fotootjes heb je namelijk nodig voor een klein opdrachtje tijdens de quiltdag zelf.

Verder worden er op de dag zelf weer lootjes voor de Quiltdag-loterij verkocht voor € 1,- per lootje of 6 lootjes voor € 5,- (graag zoveel mogelijk gepast betalen, want de kinderen die bij ons wonen komen hiervoor weer bij jullie langs J) Vorig jaar waren de lootjes razendsnel uitverkocht… Dit jaar zijn er daarom meer lootjes te koop, maar ook meer prijzen te winnen!

Ook zullen er weer diverse tijdschriften verkocht gaan worden, de opbrengst hiervan is, zoals waarschijnlijk wel bekend, voor het goede doel…
Mocht je hiervoor nog tijdschriften beschikbaar willen stellen, dan is dit enorm fijn!
Je kunt ze o.a. afgeven tijdens de komende quiltbees (op vrijdagochtend 26-9 en 10-10) of ’s ochtends bij aanvang van de Quiltdag. Alvast heel erg bedankt hiervoor!

Mocht je nog vragen hebben…. Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten