zaterdag 17 januari 2015

Winterse flannels

Een maandje geleden deed ik een oproep voor een flannel met daarop wantjes en sneeuwvlokken.
Sinds deze week is mijn zoektocht voltooid. Ik heb via Sandra van The Stitch Cottage nog een meter kunnen bemachtigen. Super dus.
Maar voor mijn ragquilt (en misschien worden het er toch wel 2) had ik nog meer winterse stofjes nodig en zo kwam ik uit op een, voor mij, nieuwe site... in Italië nogwel. Maar geen zorgen, want het is gewoon in het Nederlands.

Wat een leukerd he? Door op het plaatje te klikken, kun je het stofje (en vele andere) op de website bekijken. (De stof was in NL niet meer te verkrijgen) Binnenkort hoop ik wat van mijn ragquilt in wording te kunnen laten zien ;-)

1 opmerking:

  1. Leuke stof Sabine en Ragetime quilts zijn zo lekker warm................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen